torsdag 7 oktober 2010

Om du inte har ett amerikanskt nummer...





Tacka fan för det!

Om jag inte har ett amerikanskt nummer så kan jag inte använda sms-tjänsten som finns i listan för olika sätt att ansluta sin mobil till blogger.

På ren svenska står det till och med!



Hur fanken gjorde jag med förra mobben?
Har jag blivit fördummad av att vara mammaledig?
Förra mobilen bloggade hur fint som helst - och inte 17 hade den ett amerikanskt abonnemang!



"Sms-tjänsten funkar om du inte tänkt blogga bilder"

Ovärt att blogga då kan jag tycka.
Halva nöjet när jag själv läser bloggar är ju att få se bilder!
Bilden gör texten på något vis.
Vad skulle ni tycka om jag google-snodde en höna och addade den till denna text?
...hm...kackelkackelkackel. Okey då...


Men ett paraplyställ i kromat stål?
Vad skulle ett kromat paraplyställ ha med denna text att göra?
Nej just det - INGENTING!



POP3 och servernamn - shaydaan [somaliska för satan]

Jag får inte till det alls!
Hämtar inställningar, skriver användarnamn och lösenord, men icket!
Till och med lilljäntan bloggar från sin mobbe ju...
Får väl hålla till och blogga hemma då.



JäJä


1 kommentar:

- VERAN - sa...

Jag har inte heller klurat ut hur jag kan blogga från mobilen, får snällt sitta vid min laptop hemma vid vardagsrumsbordet.

Skoj och roligt att du är tillbaka i bloggvärlden - välkommen!

Ps. Du kan ta bort min länk i din blogglista (det är den gamla bloggen som är låst) Men lägg gärna in nya =)

Kram!