onsdag 27 januari 2010

Slagen hjälte...


Det är konstigt det här med vad mammorna vill och inte. Först kämpar de i tre månader med att få mig att sova gott i vagnen - sen får de för sig att jag ska kunna sova inne?! Hur vill ni ha det egentligen? Snöstorm säger ni - som om det får mig att somna lättare i sängen? Sängen sover man i på natten, punkt slut! Nåväl - kära babykamrater, jag kämpade väl och länge, men till slut var jag tvungen att ge mig. Mina röda kinder får tala som bevis för att jag försökte jogga och fäkta mig ur denna miserabla situation... ...dock knep jag bara igen titthålen i 30 min, sen var det dags att terrorisera mammorna med mina höga C och småkräkar igen... *hepp*

1 kommentar:

anna sa...

visst är de för härliga de små.... av nån anledning känner jag igen de där ... ;)